Airsoft MK18 wapen aanschaffen alleen weet niet waar?

Ik ben nieuw in de airsoft-wereld en ik wil graag een airsoft MK18 AEG full metal aanschaffen, alleen ik heb gezocht op het internet, maar naar mijn teleurstelling zie ik alleen uitverkochte sites of sites die niet betrouwbaar zijn. Ik vroeg me af of iemand weet waar ik betrouwbaar goede airsoft wapens kan kopen die ook van goede kwaliteit zijn.

4 weken geleden
Antoni
4 weken geleden
Als je actief wordt in de airsoft-wereld, word je dan niet lid van een vereniging op dat terrein? Ik ga ervan uit dat je dan via de vereniging wel hoort waar je zo'n wapen kan aanschaffen!
Antoni
4 weken geleden
Eerst maar even lid worden van de NABV! Zie https://www.nabv.nl/. Pas dan mag je zo'n wapen aanschaffen volgens https://nl.wikipedia.org/wiki/Airsoft.
twanroij
4 weken geleden
@antoni, Ja, zodra ik 18 ben in een maandje dan meld ik me aan mijn de NABV. Maar geven zij dus ook tips enz voor welke wapens je moet kopen en waar?
Antoni
4 weken geleden
Daar ga ik wel van uit!
tinus1969
4 weken geleden
Via de site van de nabv vind ik iig ook erkende verkopers. Dus straks daar proberen. Let er op dat je blijkbaar nvab lid moet zijn om deze airsoft wapens aan te schaffen.
twanroij
4 weken geleden
En naast NABV, zijn er ook nog andere goede sites waar het kan krijgen?
tinus1969
4 weken geleden
@twanroij, nee, want je moet blijkbaar lid zijn van de NABV om zulke wapens legaal te mogen kopen
twanroij
4 weken geleden
@tinus1969, volgens mij is het zodra je lid bent van de NABV dan mag je airsoft wapens kopen. En ik vroeg me af als ik lid ben van de NABV, zijn er dan goede sites waar je airsoft wapens kan kopen.

Antwoorden (1)

Als je in Nederland een airsoftwapen wil aanschaffen, moet je eerst lid zijn van de NABV (de Nederlandse Airsoft Belangenvereniging): dit is de Nederlandse airsoft sportbond.

Via deze vereniging kan je verkoopadressen vinden.

Zie https://www.nabv.nl/.
4 weken geleden